meningslösa måndag


(oj vad snygga)


vaknade typ vid 8 tiden imorse och undrade varför inte klockan hade rignt, men den skulle ju inte ringa förän klockan 10 så det var ju inte så konstigt. innan jobbet åkte jag och tankade, kanske är det tråkigaste jag vet!  började 11 och stängde 19 30, det var fruktansvärt mkt att göra under några timmar. ush blev riktigt irriterad och fick nästan tårar i ögon en sväng för allt var lite jobbigt ;P men det gick ju över som tur var ;) så nu är jag blad igen. tur att det är jag som öppnar grillen imorgon, för det är inte snyggt där inne alltså.

och jag börjar hålla med josefin - om man inte kan prata, ska man fan inte prata häller.

nu ska jag göra några goda varma mackos och mysa framför teven innan det blr läggdags och film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0