natten till lördag




snart ska man upp och jobba igen.. har varit ledig idag, och det har varit underbart :) sov tills kräftan ringde runt 11 någon gång, sen gjorde jag lite käk och sen tog vi lilla pärlan till skutberget :) DOCK blev det molnigt när vi åkte dit, jag som ville sola och bada på min lediga dag.. men icke.. får bli en annan gång kanske ;D

jag funderar väldigt mkt på dagarna nu för tiden, och jag blir bara klokare och klokare för varje dag som går, det är nästan så att jag växer i mina egna ögon, det känns bra. bara nu ikväll har jag insett att du är den största loooosern i stan kanske, och fattar inte vad det är jag vill ha utav dig, alla kan ge mig så mycket mer än vad du kan. synd att jag inte kom på det lite tidigare bara.      :)

undra vad jag ska komma fram till imorgon, ja det får vi väl se då. ska nog till stugan imorgon kväll, ska bli mysigt.

FREDOCHKÄRLEK
KRAMAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0