söndag




hejsaaan. söndag idag tydligen.. 
imorgon ska jag till tandläkaren 07,50 på min lediga dag, känns väl sådär kanske, dyrt som fan kommer det bli också, skulle ju inte förvåna mig om jag har massa hål i alla tänderna jag har så det bli ännu dyrare, bläk.

kom precis hem ifrån mamma och pappa nu, dom hade hyrt en film som jag ville se, kärlek 3000, den var bra, den var fin! den filmen visade verkligen att man ska leva i nuet och leva varje dag som om det vore den sista. och det ska jag verkligen försöka göra, också måste jag ju bara säga som josefin sa häromdagen - det är alltså inte okej och dö, iaf inte om ni känner mig! när jag var hos mamma fick jag med mig en chokladkaka hem såklart, hon vet att det går åt här antar jag, kan aldrig bli för mkt choklad, just nu är det ganska välfyllt i förådet, men det lär ju ta slut snart.

idag är det en vecka sen jag kom hem ifrån borlänge, och jag saknar det mer än något annat faktiskt!

imorgon är jag ledig, så när jag har varit hos tandis och sen sovit klart ska jag och mamma åka till ängebäck och plocka jordgubbar :D ska bli kul! ska frysa in så jag har att göra smootie på under hösten tänkte jag ;) göttis. sen blir det tvätt på kvällen, kanske ska unna mig och dammsufa lite också, det som jag tycker om så mkt ;) men men, det MÅSTE faktiskt göras!

nu ska jag nog lägga mig och glo på tävän.

FREDOCHKÄRLEK
KRAMAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0