tisdag




hejsan, igår blev det en sen kväll, efter jag hade gjort mina potatisklyftor med sås och tvättat färdigt efter 22 tiden någon gång så bestämde jag mig för att åka till josefins nya lya, det var fint och mysigt och tjejigare nu :) vi drack saft, pratade, kollade klart på beck och tills sist kollade på så som i himmelen, för den hade ju jag tydligen inte sett :/ men den var jätte bra, berörande kanske man kan säga! så jag kom inte i säng förän klockan var efter tre igår. snakca om att vända på dygnet på en dag.

nu ringde precis josefin och sa att hon är ledig denna veckan, så vi ska åka till ikea om en liten stund, jag ska bara duscha och göra mig lite freeeeeesch först, senare ikväll pratade josse om att vi skulle åka på någon auktion med hennes mor, kan ju bli kul och spännande.


jag vill gå på pink i november också.. vore ju skit ballt.. men det finns inga bra platser kvar, får försöka fiska upp några någon annan stans, typ tradera kanske, mitt favvoställe ;)

dusch

FREDOCHKÄRLEK
KRAMAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0