torsdag till söndag




oj vilken dålig människa jag är ;P har inte bloggat på flera dagar, men det har gått i ett den senaste veckan, sena nätter och tidiga morgonar, speciellt under helgen.. har ju varit ledig hela helgen och det är ju underbart, men imorgon bär det av till jbbet igen.

i torsdag var jag dödstrött bokstavligt talat och ville helst somna när jag kom hem ifrån jobbet, men jojjö ringde och ville kolla film, så gick hem till honom och kolla på någon sjuk och äckligt film, srn ringde massa fölk från skåre cå vi åkte dit, joel ville klä mig i hans kläder, riktigt snygg blev jag ;D hehe sen åkte vi till skåre, trött som ett helvete var jag men det gick bra ändå, när klockan började närma sig 5 tiden åkte jag hem, riktigt kul var det :)

fredag, vaknar klockan 3 på dagen av att mamma ringer, joel ringde, vi skulle till kil och bada tyckte han, han hade ju tjej besök också, så fick följa med och ta hand om dom ;) åkte till fryken och badade i det iskalla vattnet, åt korv med brö och drog sen till lokalen där det var fest, det var riktigt kul alltså :) elin och jag gick till statoil och hade våra seriösa snack ett par gånger, när klockan var runt 5 och solen började gå upp ännu en gång var det dags att sova, när jag vaknade på morgonen i den där jävla soffan trodde jag att nacken skulle gå av på mig, bara jag rörde den kändes det som om hela huvudet skulle trilla av, bakfull och jävlig var jag också..

lördag, grabbarna G drog iväg ifrån lokalen och fixade inför spelningen, jag och elin satt kvar med anton och hans tjej, försökte bota bakfyllan med cigg och ännu mer vila, efter ett tag åkte vi hem till mig och käkade pizza, efter pizzan deckade jag, vaknade klockan 8 igen, joel ringde igen, jag skulle tydligen med och kolla på spelningen på härtsöga, 20 minuter hade jag på mig att göra mig iordning, så javisst....
bilen var full i fölk, men jag fick plats i ett litet hörn jag med, jag förblev nykter under kvällen, medans alla bara blev fullare och dreggigare :P vid 7 tiden imorse kom jag hem. drog i mig en cider när jag hade parkerat bilen och blev typ full, kom hem och drack nyponsoppa åt chips och snackade skit. och även idag vaknade jag klocan 15 00.

men idag har jag gjort lite vettiga saker iaf, har plockat undan det mest, gjort iordning all tvätt och jag har tillomed dammsugat :P det trodde jag inte om mig själv :)

försöker få tag i josefin också, men får ju fan inte tag i na, svara i telefon ONGE! ;D

KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0