torsdag




snart fredag och jag har hela livet framför mig ungefär, så känns det iaf =)
imorgon är jag ledig, gött.. sen jobba hälja igen.. ska bli så fruktansvärt gött och sova tills jag vaknar imorgon, sen blir det sola och bada en hel dag :) det är jag värld nu !

det är så mkt jag vill göra just nu, uppleva allt jag kan :D jag har börjat se livet med andra ögon den senaste veckan, en helt ny värld öppnade sig när jag var i borlänge.. jag fick lära mig att det finns annat än den här lilla hålan, om ett år, då vill jag flytta någonstans.. ett tag iaf =) vore kul..

annars så, husbils semester uppåt i landet, låter som en jävligt rolig idé, den måste nog genomföras inom kort. ska googla lite på det, kolla vad det kostar osv. fatta vad kooolt det vore :D hihi

FREDOCHKÄRLET
KRAMAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0