Twilight



japp, nu har även jag sett denna omtalade film, och den var ju faktiskt skit bra. och jag är inte bara kär i edward utan henne också, dom är ju råsnygga båda två :D

annars är jag sjuk idag. mina första sjukskrivning ifrån jobbet i år..  hade feber inatt, det har jag inte nu. men huvudet värker och min hosta är hemsk, har sovit 16 timmar inatt.. gick och la mig 8 till sommarkrysset, efter det somnade jag. jag tror jag behövde det faktiskt.. det enda jobbiga idag är att jag orkar inte laga någon mat. kanske ska åka hem till mamma och bli omhändertagen.

ska försöka diska och betala alla räkningar sen om jag orkar, annars blir det film och mys resten av dagen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0