en dag i verkligenheten

och det sög!  ågesten kom flygande när jag drog paserkortet till den blåa dörren och möttes av coops äckliga fett lukt.. blä för att jobba, vill tillbaka till den drömvärld jag levde i förra veckan, allt var så perfekt.. om ett år älsklingar, och jag hoppas året går jävligt fort :)

när jag kom till jobbet fick jag helt plötsligt förfrågningar om jobb för resten av veckan så det lär ju inte bli nått sol och bad för mig, på fredag kanske omjag har har tur..  ska jobba i disken imorgon, känns väl sådär lagomt kul. NEJ

annar har det varit en fin kväll, käkat gårdagens pizza och druckit cola, packat upp kläder, myst här vid datorn och nu kollar jag beck.

nästa vecka på torsdag ska jag åka till grebbestad och hälsa på malin också, ska bli fint, hoppas det är fint väder då med, är ju så fantastiskt fint på kusten när det är fint väder..


ska sova snart, och drömma om dig..
PEACE AND LOVE
KRAMAS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0