jag gråter idag!




idag har dagen varit grymt jobbig, det har kommit tårar flera ggr, jag fick reda på imorse att jag inte blir kvar på nobel i höst, det känns skit.. trivs så jäkla bra där och det finns ingen bättre arbetskompis än veronica , kommer sakna henne som fan i höst :( vill ju jobba där och med dig!!!! så det har varit en hård dag. jag tycker synd om veronica som ska jobba med den där tölige fan också..  ÅÅÅÅÅH JÄTTE LEDSEN ÄR JAG! orka jobba på coop resten av livet lixom, NEJ TACK.. får väl hoppas på nått nytt vikk, men blir ju inte samma sak..
jag kom på förut att jag kanske vill ta en säsong utomlands, där det är mkt svenskar så jag slipper prata engelska  och mkt party, bara några månader och sen komma hem lagomt till våren igen, vore ju toppen fint tycker jag, så om någon vet hur man söker säsongs jobb utomlands säg till ???


sen fick jag tårar i ögonen och hjärtat i halsgropen igen, blev lite för mkt nostalgi när jag var och kollade på balen, jag längtar tillbaka som aldrig förr och jag vill gå på tullholmen igen med alla mina vänner och härja på skolan varje dag.. slippa alla krav.. jag vill uppleva allt en gång till ! det var underbart.. fattar ínte att man kan längta tillbaka till skolan så mkt alltså..

jävla bajs dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0