måndag

dagen idag, den är fullpackad :P

jobbade till halv 12 som vanligt, efter det iväg till banken, fixade lite småskit, nu har jag precis rignt till tandläkaren, sen måste jag tanka bilen innan jag ska åka till kil och tatuera mig :D stjärnan bakom örat ska äntligen bli av :D när det är klart blir det hem och tvätta och plocka in i garderoberna sedan blir det att somna gott till boston tea party, hinner dock inte träna idag, det är ju skit! men får bli step imorgon ist :D


måste ju bara berätta hemskheten jag läste i tidningen idag, det har varit ett våldförsök på låglandsgatan, alltså på min gata :O natten till söndag klockan 3, fyyfan va läskigt.. klockan 2 cyklade jag hem. så en timme innan var jag exakt på samma ställe som den här idioten.. man är inte säker någonstans.. inte ens på bussen längre tydligen.. idioter!!!! som om jag ska våga gå hem själv på kvällarna nu lixom !


just det, glömde ju säga att det är gossip klockan 14,40 också. så det får jag försöka klämma in under dagen.. 


har även fått mina piercing smycken och mina örhängen idag, dom är härliga :D skit snygga.. blir nog att sätta i leopard örhänge sen.. =)

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0