ojojoj




tiden går fruktansvärt fort nu för tiden, jag hinner inte med någonting, någon eller knappt mig själv längre. klockan är snart 7 och innan åtta hade jag tänkt att jag skulle  hinna damma och damsuga, bädda rent i sängen, duscha och äta kvällsmat. LYCKA TILL SANDRA. tack.

får väl ta lite imorgon då kanske, dammsugningen kan jag lätt dra ut på ett tag till, hatar att dammsuga. men imorgon ska jag träna också, för det var för länge sen jag gjorde det nu, fy på mig.

jobbar gör jag också, typ jämt nästan, idag, imorgon, på torsdag på söndag.. alla mina käraste ska tydligen åka till öland, låter ju fantastiskt kul och skulle lätt ha följt med om jag inte jobbade, men jag måste ju faktiskt jobba också, ska ju vara ledig hela nästa vecka, så det blir inte så mkt pengar denna månaden kan jag säga. hoppas ni får superkul iaf, jag ska vara hemma men mamma och pappa och lena på bomstad, och det ska bli supermysigt det med kan jag säga :) ser fram emot det faktiskt, konstigt.


om en vecka bär det av, borlänge nästa ! planerar för fullt nu ja, vad jag ska ha med osv.. har kommit på att jag måste köpa någon sorts campingstol för det suger att sitta på marken hela dagarna! så det ska inköpas även partytält pch luftmadrass så jag sover gött ;)


nu måste jag fortsätta med mitt liv här. hejssvejs


marcus det här inlägget var till dig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0