onsdag



men det känns som trosdag på något konstigt sätt..

idag har jag jobbat, gjort festfat till ungefär 700 pers, shitt pomfritt.. 12 timmar tog det. är helst slut, äcklig känner jag mig också, även fast jag har duschat luktar jag fortfarande coop forum kök och café. ska bli fruktansväsrt gött att lägga sig efter det här blogginlägget nu..

annnars så var jag på fridas bal igår och hon var superfin, önskar att det var jag..

och imorgon gör jag min sista dag som cafétant på nobel, är superledsen över det om jag ska vara ärlig, jobbigt att lämna det när jag trivs så himmla bra, men hoppas jag får komma tillbaka och vikka lite ibland ändå :D

idag vann jag löshår på tradera också, ska bli mkt spännande att sätta i det när de kommer, om det blir någe snyggt.. 115 spänn betalade jag för det, det var 50 cm lågnt, svart, värmetåligt och såg ut som äkta hår med clips, blir nog superbra tror jag, kan vara kul för omväxlings skull lixom.

imorgon tar alla studenten också, LEV I NUET SÄGER JAG BARA!!!

sängen väntar. häj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0