onsdag.

jobbade heldag idag också, veronica blev sjuk =( hoppas hon mår bättre tills på fredag iaf så vi kan gå på personalfesten..

 nu sitter jag här, äter chilli nötter fast med souercream and onion smak och lite ice tea, har suttit och kikat på tradera i en timme nu, fan det är farligt alltså.. hittar så mkt snyggt alltså. fastnar på en gång när jag går in där. därför jag inte varit inne och kikat på ett tag, men nu har min tradera period börjat igen kan jag säga.. har högst bud på tre saker nu, en skinnjacka ett par skor och även löshår :D här ska fyndas ;)


ikväll kommer lena med familj hit och äter någon form av kvällsmat och myser med mig.. :)
ska bli trevligt..

nu ska jag fortsäta kika runt lite, häjsväjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0