PEACE & LOVE

jag har haft en underbar vecka, jag är trött och sliten som få, men det tyder på att jag har haft jävligt kul iaf. ska snart sova men ska duscha först, blir första duschen på en vecka, fräsch brud :D jag gillar det så..
jag har lärt mig mkt, om människor och om mig själv framför allt..
men en liten sammanställning då..

svettigt, varmt, gävle, ölbongen, för mkt hångel, sara, josefin, tove, joel, tobbe, timme, martin, ronny, sol, hamburgare, vatten, cider, vin, mkt trevligt folk, backyard babies, lasse, volbeat, mötley crue, håkan, gapskratt, handbojor, suck and blow, konsekvens eller konsekvens, trasiga stolar, barnpool, skavsår, hästpojken, gula converse, red light district, spritpenna, langos.

ja, jag kan nog sitta här i flera timmar och räkna upp mina upplevelser, jag önskar att jag skulle tillbax imorgon.
men då väntar jobbet :(


FREDOCHKÄRLEK
KRAMAS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ronny då? :(

2009-06-29 @ 23:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0