söndag




det är konstigt hur mkt söndagar påverkar en, varför är man alltid lite depp och vill helst gråta  på just söndagar ? kommer tiden ikapp en då när man varvar ner och tar det lugnt,  just nu tänker jag på saker som att hur jag skulle vilja att det skulle vara just nu..  önskar ganska mkt att jag inte var bortvald på söndagar, jag tror det är just på söndagar man känner hur ensam man är, alltså inte ensam så, man kan inte vara ensam när man har dom bästa vännerna i världen och den bästa familjen någonsin. men jag saknar nog närhet litegrann och det är det som gör att man känner sig ensam.


annars har det varit en fin dag, har varit hemma hos mamma och pappa och käkat och kollat på film, mys. så i taket lyser stjärnorna, vill man gråta ska man titta på den filmen, för fyfan va sorlig den var.  men grymmt bra..
alltså, ingen får dö före mig!







Kommentarer
Postat av: joel

de e ju därför vi tre skulle h vart nu på kvällen ju!:P kram

2009-06-07 @ 23:16:41
URL: http://thedandydead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0