tisdag



dåligt ljud som fan, men jävlar så bra :D freeeeeeeeefaaalllliiiiin...





omjag ska vara ärlig är jag lite bitter, jag är så jävla stressad, stressad i kroppen, känns verkligen som jag knappt hinner med mig själv längre och allt bara förfaller. ush..
imorgon är dagen fullpackad även fast jag är ledig, ska klippa mig, kolla stan fort, ta en sväng till druvan kanske sen sola, efter det ska jag hem och tvätta, sen ska jag till mamma så hon får färga håret på mig sen ska jag hem och ta emot en tv.. ojojoj
skulle vilja ha en ledig dag där jag inte har ett skit planerat, det lär väl inte hända än på ett tag faktiskt. just det systemet måste jag hinna med imorgon också, blä..

ska bli gött med en lugn midsommar måste jag säga, även fast jag är törr och jävligt tölig så behövs det för jag bryter ärligt talat ihop snart..

annars har idag har jag faktiskt tränat lite, har varit iväg till mamma och kört lite kondition, va gött.. annars har jag jobbat och efter jobbet köpte jag tält, luftmadrass och brassestol till P&L.. ska bli så fantastiskt kul jag lägtar som fan...

nej nu ska jag duscha och diska, damsuga får jag också försöka hinna med imorgon som vanligt ;) för jag vill somna snart.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0