Tisdag



fruktansvärt snygg.


idag är det tisdag, jag har jobbat heldag idag, alltså till halv 4 :P brukar ju bara jobba till halv 12 igentligen. men alltid bra att tjäna lite extra pengar. efter jobbet åkte jag till stan med syrran och hjälpte henne med studentpresent till simon. sen blev det ett step pass på kmti, jätte svettigt, jätte härligt.
och nu har jag precis ätit lite kvällsmat och avslutade alltihop med en härlig smootie :D

jani, barn! igår gjorde jag det, jag har alltså en stjärna bakom öran nu, som jag har tjatat i alla dessa år, typ 2 minuter av mitt liv tog det och gjorde inte sådär fruktansvärt ont som jag trodde att det skulle göra. BRA SANDRA!

nu ska jag sova. natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0