torsdag




hejsan, hård dag på jobbet. så jäkla mkt folk!! efter jobbet drev jag foct till kmti och drog ett arobic pass, härligt, men var så jävla trött så kunnde inte ge allt kännde jag. får bli en annan dag..

imorgon är det midsommar, HÄRLIGT OCH VARA LEDIG!

jag köpte ett nytt te igår, med aloe vera inte som ska "rena" kroppen, smakar väl sådär, men tror att det funkar ändå.. ska ge enrgi åt kropp och hud står det. behövs kan jag säga! kanske är lurad, vad vet ja ;)

nu har jag äntligen fått min tv, så nu ser det ut som det ska här hemma, fått upp en hylla också som måste fyllas med grejer, löser sig nog ;D härligt med tv iaf. annrs blir det att plocka iordning här hemma  nu och sen sova göttt och vakna precis när jag vill! tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0