4 november

igår var det lars winnerbäck. jag och josefin började hos mig, jag lagade 3 rätters och hon tog med vin.. det var mysigt, pratade om det mest, och mycket förbjudet :P

klockan 7 var det daggs för insläpp och klockan 8 började förbandet.. vi hamande nästan lägnst fram i mitten :) såg skit bra hela tiden :) förbandet var andreas grega, han var väl sådär men basisten har typ det snyggaste jag sett på länge. shitt, kunde inte koncentrera mig på musiken alls, kollade bara på honom hela tiden ;) sen kom lasse in och tog över, fan va bra han är.. han är alltid lika bästa :D blir så lyckliga varje gång.. och anna stadling, ärligt talat, hennes röst är helt gudomlig.. sjuk bra konsert iaf. bra recention fick han också, så var inte bara jag som tyckte det var fantastiskt =) sen pratade jag och josefin om krogen, typ harrys.. men vi blev lite slitna tror jag... vi gick till mc donalds ist och sen hem =) mkt mysigare det!


förbands basisten. RÅSNYGG




anna och lasse rockar :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0