fredag

jag gick ut på krogen igår och det blev såklart efterfest på herrhagen efter det. jag var hemma klockan 6 imorse efter 45 minuters promenad hem. när jag väl kom hem och skulle sova ville joel mest bara prata och inte sova, vi pratade om livet och om vad vi ska förändra för att vi själva ska må bra. pratade om att allt man gör bara går på rutin, så efter nyår, då ska jag göra allt jag vill igentligen. hoppas jag.
sov i alla fall till klockan 3 idag, låg kvar i sängen till halv 5, huvudet sprängde lite, börjar förstå att jag har blivit äldre eftersom jag blir bakfull nu för tiden, det blev jag aldrig förr i tiden.

snart ska jag iväg och kolla på new moon :D ska bli kul, tror det är superbra!

 

trött på sanningen, behöver ny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0