miljö & hälsa



det är alltid ett litet tjat om min piercing jag har i näsan, jag älskar den och vill inte ta ut den för den läker ihop på en kvart typ. självklart kom miljö och hälsa idag på oförberedd kontroll, pulsen gick upp hos alla lite tror jag. det blev mycket viskande och jag har aldrig sett mina chefer springa fram och tillbaka så mycket någon gång. i alla falla, så kan resturang chefen smygandes till mig och viskade lite lätt " ta ur den där nu". jag fick springa in på toa och kolla om det fanns tvål och papper och samtidigt ta ur min piercing som jag kämpade så med igår. efter en halvtimme var hon fortfarande kvar men jag struntade i det och tryckte i det där jävla smycket och det hade typ växt igen, fick trycka som fan, svimmade nästan inne på toan en sväng. men till slut fick jag i den, åt fel håll då självklart, så snart måste jag börja pilla med den där skiten igen. det jag ville säga med det här var att jag vill ha ett nytt jobb, någon som har något till mig ? ett jobb där man får se ut som man vill skulle ju vara jätte toppen tycker jag faktiskt.. förstår inte varför ett litet smycke i näsan ska vara så farligt, eller jo det vet jag ju igentligen eftersom jag har läst dom där ämnena i skolan.. men ändå. ett nytt jobb tack! ska nog kolla lite på det nu tror jag :)
låt min piercing vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0