natti





jag vill sova, men är inte trött. kan bero på att jag sov till 3 idag, alltså 15 timmar inatt. fyfan, jag mår dåligt.

jag vill att någon ska ringa imorgon bitti och fråga om jag vill jobba, det vore superbra, för nu börjar jag bli väldigt rastlös alltså. nu har jag tillomed damsugat lägenheten..

fick ett program på träning idag, ska bli gött att köra det ett tag nu, så kanske jag blir lite starkare i ryggen snart, men jag lär ha en otrolig träningsvärk imorgon..

hyrde 2 filmer förut också, båda med min nya favorit skådis joel kinnaman, jag är råkär i honom.. råbra filmer, i skuggan av värmen, som josefin hade rekomederat var jätte bra, men väldigt känslosam och sen var det fortsättningen på johan falk filmerna, så nu har jag bara en kvar att se.

meeeen nu ska jag väl sova kanske! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0