tisdag

 

nu har pappa äntligen varit här och fixat min bebis dator :) så nu ligger jag med min älskade bebis i sängen och kollar läget lite.. tycker om min bebis iaf :)

imrogn är det lars winnerbäck :) jag ska göra en tre rätters middag till mig och josefin innan konserten, och hon tar med lite vin :)  tror det kommer bli en super mysig kväll. så kanske det bli utgång på kvällen sen, om nått är öppet nu för tiden ?

annars har jag varit på stan med malin och gustav idag.. så kul att träffa malin när hon väl är här tycker jag :) och lilla gurra då, vilket charmtroll, han kommer bli en rocksjärna när han bli stor han, 2 år och spelar luftgitarr ;)

neeeej nu ska jag snart sova, så jag hinner med dagen imorgon :) puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0