träning & massage

efter jobbet åkte jag dirket till gymmet och körde ett step up pass. det var jätte kul idag, allt gick så lätt, skulle säkert kunna hålla på i en timme till om det skulle behövas, det känns så skönt när man har den energin, när man märker resultat, älskar det! bblir tyvärr ingen träning imorgon, jobbar till halv 9 på kvällen och om jag känner mig själv rätt kommer jag aldrig komma upp i tid för att hinna åka och träna före jobbet, synd det. men jag tar igen det på torsdag, för då slutar jag klockan 18.
efter passet visade mamma mig att det fanns en massagestol på översta våningen, så jag satte mig där med en nya amelia tidning, släckte ner lite och bara slappnade av och njöt lite i 20 minuter. det var nog inte sista gången kan satt där efter ett träningspass antar jag, det var superskönt och avslppnande.





såhär svettig och goo är jag just nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0