fall fritt




nu har det varit helg igen. jag har varit full. som vanligt. i tre dagar. det har varit som ungfär alla andra helger, så jag behöver väl kanske inte berätta om det.. dagarna är för mycket likadana nu för tiden. det är ett tecken på höst tycker jag.. det är alltid så på hösten, tiden stål lixom lite stilla. det går över hoppas jag.

melissa horn har släppt ett nytt album, jag kan känna igen mig i alla hennes låtar. hon berör mig verkligen! såg även att hon skulle ut på turn'e under hösten nu, jag och josefin bestämde ganska fort att vi skulle åka till sthlm och titta på henne. hon är ju verkligen råbra..

gjorde gulachsoppa och vitlöksbröd till kvällsmat efter träningen, var rå gött.. kollade på första johan falk filmen, den var också asbra, grät tillomed lite, ska sätta på den andra filmen nu tänkte jag :D litte snygg är han ju också.. om ni ser dom filmerna så smälter ni också :D


hejsaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0