hälja



ojojoj, nu ni. det har hänt mkt skoj i helgen alltså. i fredags var det fest här som vanligt, josefin fick se mig spy första gången i sitt liv, så full var jag alltså, duktig tjej.. var väldigt mkt folk här och det var kul.. somnade runt 6 tiden på morgonen och det var trångt och jävligt i sägen, som vanligt på helgerna nu för tiden ..
igår spelade mina älsklingar så var ju tvungen att köra dit dom och rocka med dom lite, var ju dock nykter och trött, så det var väl inte så jävla mkt röjj på mig direkt. fick endel grejer uppklarade och det var många konstiga situationer under kvällen, men det gick bra.. bra bra.. jobbade idag, har aldrig varit så trött i hela mitt liv, som ju bara 3 timmar inatt och likaså natten innan. lite små sleten.. det var drygt att jobba idag, alltid ett litet kaos på helgerna känns det som.. imorgonjobbar jag i grillen med Lina, blir bra det och på tisdag blir det ett 14 timmarspass.. jobba är ju det roligaste jag vet typ ;P nooooot

men nu ska det bli en dusch och sen min underbara säng. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0