vardagen




hejsan.. jag tycker allt är lite småjobbigt nu för tiden. kanske är för att det är höst, jag vet inte.. men jag hoppas det. jag känner mig inte riktigt nöjd, allt är för mkt varadag och samma sak hela tiden. vill helst ha en stor förändring.. men jag får aldrig tummen ur att göra en förändring. har ingen ork till det plus att jag är lite feg tror jag.. jag känner mig lite som jag gjorde förra hösten, men då gjorde jag någonting åt det till slut, fast det tog ett tag..
känner även att jag inte riktigt vet vad jag vill igentligen, jag bara flyter med för att det är enklast så. jag skulle vilja känna mig riktigt lycklig, sådär som på flm..
nu menar inte jag att jag är olyklig.. jag har det jävligt bra också, jag har världens bästa familj och släkt, jag har 4 jobb, till skillnad från andra som inte har nått.. jag trivs superbra i min lägenhet..  osv osv

ska snart sova. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0