21 -22 sept

ett sällsynt exemplar - Lars winnerbäck
min nya, han är alltid bäst..






idag är det den 22 september, ett år sen min farmor dog, och igår skulle hon ha fyllt 66 år, jag var vid hennes grav igår efter jobbet och la ett hjärta på hennes grav.. det känns inte som ett år sen, känns som bara någon månad sen, kan ju kanske vara för att hösten för ett år sen var ett stort hål ungefär, kommer knappt ihåg vad jag gjorde, bara svaga luckor under den tiden, folk dog på löpande band, begravningar på begravningar, mordet på bergvik, ja det är väl det jag kommer ihåg, annars är allt väldigt suddigt.. denna hösten kommer bli bättre =)

denna veckan kommer bli hård, ska verkligen bara ta det lugnt och jobba, och försöka ta hand om mig själv :) ska åka hem till mamma någon dag och göra ett fotbad också :)


nu ska jag diska . hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0