glada fredag


jag har jobbat på nobel idag, i köket, har varit jätte kul.. kul och se alla igen, saknar alla, stämmningen, lugnet, öppenheten, luften allt! skulle antagligen få någon tid i cafét någon dah framöver här också :) kul.
har pratat av mig med veronica lite idag också, alltså hon kan vara den bästa arbetskamraten jag någonsin har haft, saknar henne som fan :)
många nya coola ungar som börjar 1an nu också, häftigare än någonsin är dom :D så kul och se.. och fjortismodet lär aldrig gå ur tiden tydligen.. haha

ikväll blir det party, boxningsgala med girlsen först, och sen massa mer party.. ska bli kul, ska bara ta en liten powernap här nu först tänkte jag. så jag orkar med hela natten..
för klockan 3 inatt, då jävlar ;D

hejsaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0