hejsan




hej. jag är bakfull, skräll skulle vissa säga :P sitter och lyssnar på massa bra musik och funderar på vad jag ska äta och om det blir årjängsmarten ikväll, annars blir det fest här som vanligt antar jag :) var på ankan igår, krogen suger verkligen, fyfan.. så jävla mkt folk och så jävla varmt jämt..
annars så har jag fått ett nytt extrajobb, på lla med ida :) ska bli riktigt spännande, lite läskigt också, är ju så van storkök, men det ska nog gå bra, man kommer ju in i det :)
annars har jag planer på att söka andra jobb som inte har med resturang att göra, är väldigt trött på det och känner att jag vill göra något annat, vill jobba på ett jobb där man får ha på sig sina vanliga kläder och inte se ut som en mupp jämt, fast det finns ju både för och nackdelar med det, man slipper ju gå up tidigt på morgonen för att göra sig iordning.. men men ledig är jag iaf idag och imorgonm gött som fäan.

OCH JUST DET! alltså ärligt världens coolaste grej hände mig igår på ankan.. jag hängde med några killar när jag var på peace som kommer ifrån norrland, och igår när jag går in ifrån ballkongen på ankan så står en utan dom killarna där, Evald.. jävlar va kul och coolt, vi hade kramkalas en stund och tyckte att livet var underbart.. fan jag blev så jävla lycklig, så jävla coolt verkligen.. peace 2010 yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0