natti




hej jag är trött, jag ska snart sova. eller typ nu.. ville bara medela alla att nya lasse albumet har släppt och jag har redan fått två nya favoriter :) bra lasse. du gör det igen och igen och igen!! imorgon är jag ledig, sen jobbar jag fanimej 7 dagar i rad, ush kommer vara rätt död nästa tisdag antar jag ;D  på torsdag ska jag jobba min första dag på LLA ska bli jätte spännande och se hur jag klrar det ;) drygt att jobba kväll bara, det är ju inte riktigt min grej, men det kanske kan bli ;P så på torsdag börjar jag 4, då får det bli träning innan det iaf.. och imorgon blir det ett step pass :D ska bli gött. det går dock inte som jag planerat med min träning, skulle vilja träna mkt mer än jag gör, men det är fan alltid jobb eller nått annat som kommer ivägen.. men jag gör så gott jag kan :D

ska bli gött och sova nu =) nattihejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0