tisdag




oj vad skönt det var att sova inatt, jag somnade typ halv 11 igår, och sov till 11 idag. vakande runt 7 tiden och undrade varför inte klockan hade ringt, men jag var ju jätte ledig :) när jag vakande åkt jag rostade mackor och efter det tog jag tag i mitt hem på riktigt, vek all tvätt, städade tolatten och handfatet, vädrade alla mattor, damma alla möbler (det blir dammit lika fort igen dock)  dammsugade och sedan skurade jag golvet. och nu är jag äntligen klar och har lax och potatis i ugnen :) mums...

halv 6 ska jag åka och träna step igen, härligt. efter det ska jag och josefin ha en helkväll, vi ska gå på bio, vi ska se den nya beck filmen har vi tänkt :) ska bli spännande. efter det ska vi bara mysa hemma hos mig, skeda i min säng osv :D

tack för mej, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0