torsdag




jaha, då har manjobbat första dagen på LLA då, gick väll bra, tror jag.. lite jobbigt och vara ny bara, när man inte vet var man ska ta vägen och känner sig mäst ivägen, men men det ger sig :)

igår jobbat jag på nobel, i cafét, ärligt, finns ju inget ställe jag trivs så mkt på.. älskar när jag går in bakbägen runt 7 tiden i dom smutsiga korridorena och det luktar bensin och olja, känns helt underbart, alla är trevliga och jag njuter av det jobbet! så jävla synd att det blev som det belv, men ändå bra på ett sätt, tjänar ju mer nu när jag springer omkring iaf :)

när jag coh Ida kom ut från jobbet nu ikväll, kom Ida med den lysande idén att vi skulle ta ett glas vin och cigga :D såklart sa jag ! det blev shott, mouserande vin och cigg på min altan med värmeljus i mörkret, det var jätte mysigt, robin kom även förbi, trevligt..

imorgon ska jag jobba på coop igen, stänger i kassan, drygt.. men men pengar är alltid pengar ochjag gråter ju inte över den lönen jag får imorgon =)
så nu blir det ett varm dusch och sen sängen ..

puss och natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0