torsdag



jag är lite bitter och besviken måste jag säga.. nästan lite arg.. dumt och prata med mig innan lixom. trött på den här skiten nu, som fan också!

jobba jobba jobba, är fan det enda jag gör, jag orkar inte mer.. slutade fem idag, åkte direkt till kmti och gick på ett funk pass, så nu har jag dansat av mig lite, skulle nog ha behövt kört lite styrka också. få ur mig lite! får bli till veckan ist.
så nu ska jag hoppa in i duschen, jag ska färga ögonenbrynen, jag ska koka ägg till min kvällsmat och läsa i boken om nikki och sen ska jag kolla på day after tomorrow, ska somna till den och sen upp klockan 6, för att jag börjar jobba 7. ska vara på nobel skolan imorgon och det känns fan underbart! att få komma dit, se alla igen. byta miljö, prata med veronica. ska ju vara i köket då och inte i cafét men det gör inget, bara jag får komma dit lite, saknar den härliga stämmningen där som fan :)

imorgon bli det även massa party :D ska bli härligt, jag vill vara full nu ;) helst.

saknar jennie också, som fan. kom hem nu, vi ska på party duochjag och du ska bli dunderfull och jag ska skratta med dig :D

nej duschen, häjsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0