flickan med guld

det var en fin helg i karlstad, jag kände tillomed att det var kul och vara hemma :) lars winnerbäck var otroligt bra denna gången, han spelade alla gamla mysiga och härliga låtar som jag älskar. jag tror han fick med alla jag ville höra faktiskt. grymt bra, det var glädjerus och tårar. jag och josefin kramades hårt och länge när han spelade kom änglar.


efter Lasse sprang vi över till månen och där väntade Grega, längst fram stog jag och sjöng tillsammans med honom, han slängde sig ut i publiken i vanlig ordning och jag bara älskar denna mannen, ska vi gifta oss ?


två fantastiska spelningar på samma kväll i karlstad med josefin och malin, det lär väl göras om hoppas jag :)




och idag har jag åkt karuseller, eller 2 var det väl ;P jag mådde väl kanske inte jätte bra efter alla lurat upp mig i berg o dahl banan som var på 2 km och tog typ 10 sekunder att åka ungefär. fan jag hatar karuseller, varför utsätter jag mig för detta hela tiden, kommer nog aldrig lära mig! men det var gött med vin o öl iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0