fri

idag är jag friii som en fågel. så jävla skönt! så idag ska jag bara ligga i min säng och vara lat, kolla på film och serier, tycka synd om mig själv för jag har ont i huvudet, äta massa choklad och kanske tvätta lite.

jag längtar till fredag, dags för typ 9de konserten med Winnerbäck i mitt liv, efter det min 4 konstert med Grega, två älsklingar på samma kväll! så ska jag ju träffa Malin också. var ju inte igår man fick snacka skit med dig, ska bli så jävla kul och träffa dig igen :)


OCH JOSEFIN, vi måste prata! allt är lite dimmigt från i lördags natt ;) vi har för mycket att prata om nu! tänk om du bara kunde vara här med mig!













och helvete vad jag saknar dig... snart ska vi kramas igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0