hälja

tänkte väl kanske att jag skulle berätta om helgen som var, kom hem i torsdags, raka vägen till systemet för att sen gå på club moments. så jävla underbart och festa med josefin igen, det är nått väldigt speciellt med det! MEN väl ute på krogen insåg jag ännu en gång varför jag flyttade ifrån karlstad och att jag fortfarande inte lägtar tillbaka till o bo där.. fan vilka törra mäniskor det finns alltså! en helg räcker fint i karlstad :D

denna gången hann jag med en hel del :D fick träffa josefin såklart, ett varv på stan och skitprat med Hanna, tog en liten tur med moster Lena, sara fick äran att klippa mig ännu en gång, så jävla skönt :) satt på en balkong och rökte med Herman en kväll och även en tur på bergvik med Andrea. fattades bara min kära Joel då, men han var det ju omöjligt att få tag i :/ det är just dessa personer som gör att man saknar kd.

sen har det varit massa kos med mamma och pappa hela helgen :)


tog en sväng förbi mitt gamla jobb coooooooop och marcus jobbade ju såklart! just då hade jag lust att sätta på mig kockkläderna och gästspela lite, saknar att jobba med mackan och några till där borta ibland alltså!


nu vecka, nya möjligheter, lev idag!


hej puss ses


Kommentarer
Postat av: Lena

Nu är det nog dax att uppdatera lite oftare gumman....inte bara vara ute o roa sig inte.....

Puss o Kram

2010-08-15 @ 11:39:58
Postat av: Hanna

ha en bra dag!=D

2010-08-15 @ 12:05:22
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: lucke

tjenare, vad göres? :)

2010-08-15 @ 12:26:47
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0