jag älskar mitt meningslösa liv


det känns nästan oförskämt och säga det, men jag trivs verkligen med mitt liv nu för tiden. jag tänker faktiskt flera gången om dagen att jag känner mig lycklig, eller kanske inte lycklig. men jag mår bra och trivs med min vardag. självklart är det väl vissa delar som fattas såklart.

jag är så jävla glad för att jag tog tag i mitt liv, när jag kände att allt var skit. alla bara snackar så jävla mycket om att allt är åt helvete, men dom gör fan inget åt det heller..

kajsa och elin spelar nog en stor roll i att jag älskar livet i norge, fan vilka underbart sköna människor ni är!





ääh, jag lever livet nu :) och jag älskaaaaaar det!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gott att höra att du mår bra, då mår ja oxå bra.Älskar dej mitt lilla gullefjun <3<3<3<3

2010-08-19 @ 20:44:55
Postat av: Kajsa

Jag kan inte säga det nog många gånger; JAG ÄR SÅ GLAD ATT DU BÖRJADE PÅ MITT JOBB!

2010-08-25 @ 21:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0