det går bra nu.

tänk att för ungeför en och en halv månad sen orkade jag knappt stå på crosstrainern i 5 minuter, igår körde jag 25 minuter :D duktii tjej. nästa pass som antagligen blir imorgon kör vi 30 minuter.

annars la jag på lite vikt på bröst och biceps. och ökade repc på mage och rygg igår, och det gick finfint. var dock lite skakis efteråt, men det är bara skönt tycker jag :)

nu har klockan precis ringt och jag ska snart iväg på ett step/styrke pass. efter det blir de en hård jobb kväll anatar jag sen en fri dag på fredag. då blir det julklapps handling, köpa det sista så man blir klar. sen är det inte långt kvar tills det är jul :)



Kommentarer
Postat av: Jonas

Bra Sandra :D. när ska du träna i morgon? :D jag börjar jobba 15.00..

2010-12-16 @ 23:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0