fredag

jahaja, en ledig dag och jag har varit effektiv som fan. tränade med jonas och angelica på förmiddagen. och jag klarade 30 min på crosstrainern YES! sen körde jag bara massa mage.  härligt att jag orkade träna idag, igår kändes det som jag aldrig mer i mitt liv skulle orka gå till gymmet. men nu är allt bra igen.

unnade mig en liten pizza till lunch och efter det var det bara full fart, storsentrat och köpt klart alla julklappar, tvättade en tvätt, färgade håret chokladbrunt (nöjd), dammsugat hela huset och nu snart är det kvällismat. imrgon börjar jag 5 på morgonen, så det är snart läggdags också.

och nu i skrivandets stund blir jag lite små deprimerad, det är fredag och det känns som om det skulle va vilken dag i veckan som helst. jag vill ha myskväll med god mat, bra tv och värme o bara koppla av.


nu längtar jag hem igen!


 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snart kommer du hem gumman min <3 i 8 dagar,mysigt <3<3<3<3

2010-12-18 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0