stopp

igår efter step/styrke passet sa min kropp total stopp tror jag. all fokusering bara försvann. var helt slutkörd i hela kroppen igår, på jobbet bara gick jag omkring och suckade och tyckte allt var skit jobbigt, orkade knappt ta ett steg framåt för det fanns lixom energi kvar till det.

så nu får jag nog tänka om, detta med och träna mycket och äta mindre är kanske inte så jätte bra för mig ändå om jag ska orka. ska försöka att inte stirra mig blind på vågen utan bygga muskler ist (och muskler väger ju mer), och för att inte bryta ner musklerna och kroppen vid träning måste du ha ordentligt med energi och proteiner.

så nu har jag ätit en ordentlig frukost.
en tallrik havrefras med lite mjölk
och två hårda mackor med avokado på.

så nu ska jag snart iväg och köra lite crosstrainer och mage och efter det ska jag äta något ordentligt ist för bara en appelsin o en macka. så jag slipper bryta ner min kropp totalt.


det är sjukt vad konstig jag blir när jag sätter igång och tränar, jag blir som en helt annan människa. fokuserad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0