tirsdag.

i helgen har jag varit i karlstad igen, i hopp om att känna att det inte fanns någonting och sakna där hemma. men tråkigt nog fick jag bara fler anledningar att längta hem känns det som. så nu säger jag det högt och rakt ut jag vill flytta hem.  så är det någon som har ett najs jobb till mig säg till ;)

var ute i lördags, tog det jätte lugnt, ingen bakfylle ångest och ingen bakfylla alls faktiskt dagen efter. perfekt, för kvällen var väldigt kul. var ut med hanna, träffade massa nytt folk, alltid härligt. sen blev det ankan, har saknat ankan sååå mycket. kommer alltid vara bästa krogen! och bästa musiken :)


nu är jag tillbaka i norgeland och det är svinkallt som vanligt, och nu längtar jag till jul.
imorse var jag till spenst och körde ett morgonpass också, bra jobbat sandra!
-1 på vågen, yes.. sånt som peppar. nu kör vi stenhårt fram te jul :)




Kommentarer
Postat av: Kajs

:'(

2010-12-14 @ 14:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0