skolstart



det är torsdag och jag gjorde min första dag på tingvallas caféteria, det var inte alls som på nobelskolan, otrolig skilland på miljö, människor och omgivning.. än så länge föredrar jag absolut nobel, men det ändrar sig nog får jag hoppas när man väl kommer in i det.
fick även lite för mkt ansavr på en gång kände jag, för det första är jag själv där, eller jag har allt ansvar i princip, jag sköter pengar, beställningar, kassaredovisning och städning.
sen så är det väl tänkt att handelsprogramet ska ta över efter mig, så eleverna har en varsin dag hos mig, så jag ska vara sådär pedagigisk och lära upp nya ungar varje dag, jag suger på sånt, hatar att säga till folk vad dom ska göra, och absolut ungar som igentligen inte vill göra nått, utan bara är där för att dom måste, känns ju sådär kanske ?

imorgon ska jag se till så att jag få igång kassan så jag kan börja redovisa allt.. shitt huvudet värker lite, har tänkt fööör mycket denna dagen, var väldigt skönt med lite träning förut.
fick även reda på att mamma inte blir kvar på kmti efte februari, så det där med rutmage till sommaren blir det nog inget med.. om jag inte lyckas klara det på egen hand ????

nej nu ska jag fixa tvätten och sen blir det sängen, trötter nu alltså.
puss och natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0