flyyyter

vad skönt det är och känna att allt går åt rätt håll, jag tror dom flesta biatarna börja falla på plats nu, och snart kommer jag trivas ännu mer tror jag :)

och imorgon ska det tydligen komma någon och kolla på lägenheten också. det är ju ännu bättre, så slipper jag betala för 2 hyror hela sommaren. fin fint!

annars, dagen idag. jag var ute och gick när jag vaknade, sen la mig på ballen och solade, det var lite tråkigt att sola själv, så jag ringde kajsa, så jag kajsa och jonas solade lite utanför dom, så nu är jag röd, i pannan och på bröstet mest. vi åt glass och pratade om tisdagens bravader.
och nu sitter jag här och nördar mig framför datorn, kollar på andra sesongen av paradise hotel norge. ska nog ta en promenad tlll tror jag innan jag lägger mig. imorgon börjar jag halv 5 och efter det går bilen mot karlstad. det är första gången det känna riktigt kul att åka hem. slippa tänka på flyttning osv, bara vara hos mamma och pappa och mysa :)

nej nu går jag nog ut. hej puss ses

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0