tjollahopp

idag har det varit en fin dag. för igår somnade jag runt klockan 8 på kvällen, så när klockan ringde imorse 04.30 så var jag pigg, helt otroligt. och jag hade sovit fruktansvärt bra.. hur ofta händer det att man är pigg när man vaknar halv 5 på morgonen plus att man känner att man har sovit bra lixom..

 

när jag slutade vid ett åkte jag hem och fyllde lägenheten med soft musik, satte på mig mina nyinköpta rosa shorts och la mig i solen och stekte, efter en liten tid kom kajsa och solade med mig också. hon hade med sig saltvatten, som hon gick lös på. jag tog lite bara, så vi får väl se om jag är lite brun imorgon kanske :) hoppas på att det blir sol imorgon med, så jag får lite mer färg då :D måste ju vara brun och fräääääsh till peace :D

det är så jävla många bra band som jag vill se alltså, kommer inte hinna med hälften ens antagligen. om en vecka sitter jag på campingen i en tältstol och är lite full antagligen. NAJS!



hej puss ses

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0