drama och småbarn

jävlar vilken konstig kväll det var igår. var på anakan, det var ju invigning för 18 års onsdagar, alla var jätte små, var jag verkligen så liten ?  det var bråk till höger och vänster, blodet sprutade överallt, har aldrig varit så mycket bråk på anakan och det har aldrig varit så många som har blivit utslängda på en kväll inne på ankan, sjukt.


kan även vara så att jag har ställt till det lite, genom att säga lite för mycket sanning till en person, det blev drama, eller det är drama. just i dom här tillfällena längatar jag tillbaka till norge som fan, inga bekymmer bara härligt.

fick även reda på mer än vad jag ville veta. nästa så att jag kräks när jag tänker på det.

nej fyfan, det ska bli skönt att åka tillbaka till norge på söndag alltså. shitt karlstad är konstigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0