sömn

alltså, jag känner ingen människa som är så beroende av sömn som jag är. igår när jag kom hem från jobbet vid 2 så la jag mig och sov, jag var fruktansvärt trött, jag som till halv 7 typ sen blev det lite grillning och öl på balkongen och när klockan var halv 12 somnade jag som en stock i sängen igen och har sovit tills nu, alltså typ 12 timmar plus dom där 4 timmarna på dagen igår, sjuuukt, jag kan nog slå rekord i att sova tror jag.


idag är jag ledig iaf, jag ska ta en sväng till banken snart och efter det ska jag nog ta mig en tur på inlinsen tror jag, men först ska jag äta en god frukost tror jag :)

idag är det onsdag också, jag får fan inte glömma true blood ikväll, det är så spännande så jag tror jag dör!!






Kommentarer
Postat av: LENA

Du är väl inte lik mig för inget heller....vi kan nog sova i kapp du o jag lilla gumman ;) <3

2010-05-12 @ 13:20:57
URL: http://www.freewebs.com/starlightswilma/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0