dag 2

det gäller att ta kontroll över situationen som vi brukar säga, och jag känner verkligen att jag är på god väg. jag känner att jag är samlad och klarar detta bättre än jag trodde själv.


annars har mitt "nya" liv börjat. det känns bra, jag har lusten och energin till detta just nu och hoppas att det håller i sig. att stimulera hjärnan på andra sätt än att dricka alkohol är en ganska bra sak för mig just nu, då vet jag att jag inte kommer tappa kontrollen.
så idag har jag jobbat tidigt, slutade halv 2, drack kaffe och varm choklad på jobbet med kajsa, fikat på storsentret, inhandlat en guns n roses T, tvättat, vikt, ätit, lagat och plockat ren disk och nu ligger jag i sängen och myser, o funderar på vad jag ska hitta på för skojj imorgon. men nu snart dags att slockna.

puss och godnatt




Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktig tjej <3 Du är bäst.Puss o kram..

2010-11-03 @ 18:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0