en ängel jag aldrig kommer glömma

det gör lite ont i mig att jag att jag inte var med på begravningen idag, det är en fruktansvärd känsla av sorg på en begravning, som man absolut inte vill uppleva om man inte måste. men jag känner att jag gärna skulle vilja säga hejdå till dig kära underbara Mimmi. jag tänker på dig, och jag tänker på oscar! jag kommer aldrig förstå det hemska som har hänt, kommer aldrig någonsin förstå varför?
jag kommer aldrig glömma dig, du kommer alltid vara något stort för mig. du kommer alltid vara lilla fågel blå för mig.





annars idag har jag spenderat ungefär 12 timmar av min vakna tid på gardemoen idag, för jobb, personalmöte och middag på kontiki med kajsa.

och för att få bort den onda träningsvärken jag lyckats dra på mig, så drog vi till gymmet efter middagen, det är sjukt va pigg jag blir av o träna alltså, jag är inte ens trött nu, ändå har jag varit vaken typ hur länge som helst och typ bara sovit 5 timmar inatt. vi körde väll inte allt för hårt idag kanske, men vi rockade iaf rockring i typ 30 minuter, lär ju ha lite ont i magen imorgon också då.

och mamma, jag önskar mig ett hopprep i julklapp :D


nu ska jag nog ändå försöka sova, tidig vakt imorgon också. natti :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

klart du måste ha ett hopprep älsklingen min<3<3<3

2010-11-11 @ 12:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0