en fredag

det är fredag och jag ska absolut inte ut, jag ska sova för jag är svin trött. idag gick jag upp klockan 9 och tog en promenad i all sol och frost, det var jätte skönt. lagade därefter matlåda, falaffel ocg broccoli :) bytte lakan i sängen och sedan en supersminkning som gick hem även idag ;)
satte sedan på rädda willy 4 och konstaterade fort att den var sämre gjord än den som gjordes år 2096, hur är det möjligt? det var ju ingen upföljare som dom andra har varit, utan det var ju en helt ny typ av film, det var ju tråkigt. jag är lite besviken faktiskt. men ändå, rädda willy kommer alltid vara rädda willy, så lite bra var den ändå. när det gäller delfiner och säckhuggare är jag verkligen sådär supertjejig, jag älskar det, och måste bara få se det på riktigt en vacker dag och bada med dom o allt.
en stoooor dröm som aldrig kommer hända är att bli delfin skötare, fyfan a coolt :D


nu ska jag snart sova, klockan ringer 9 imorgon för morgonpromenad.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0